dinsdag 3 februari 2015

We moeten verder

Na de vorige posting is er een storm van reacties losgebarsten. Op mijn blog is door tientallen lezers gereageerd. Deze heb ik allemaal gepubliceerd, ook kritische. Via mail heb ik nog veel meer reacties ontvangen. De teneur is duidelijk. Gewoon doorgaan, wat ik doe wordt door de grote meerderheid van de lezers blijkbaar gewaardeerd.

Het advies van verschillende lezers om te trachten de verschillen te overbruggen is een goede zaak gebleken. We hebben enkele keren contact gehad. Daaruit bleek dat enkele reacties van wel heel persoonlijke aard waren. Dat is hem niet in zijn koude kleren gaan zitten. Dit kan nooit de bedoeling zijn.

Wim heeft enkele gewraakte postings aangepast en mij duidelijk gemaakt dat ie zijn toekomstige postings nog een keer zal doorlezen voor ie ze publiceert. Uiteraard zal aan zijn kritische mening terecht niks veranderen.

Ik dank eenieder die zijn mening heeft gegeven.

Want er zijn nog zoveel leuke dingen om uit te zoeken. Zou een Shredda lichter lopen dan een F-lite?
Zou het niet leuk zijn om te weten hoe ERW wielen onder een Quest en VeloTilt functioneren? Ik heb  een goed contact met de uitvinder en fabrikant. Het zou zo maar kunnen dat mijn Quest en de VeloTilt worden uitgerust met ERW wielen.





14 opmerkingen:

Wim zei

Ik sluit mij hier bij aan.

Tot ziens bij CV.

Unknown zei

Hallo Wim,
goed te horen!

ben blij dat je/jullie hier toch als
liefhebbers van de zelfde hobby goed uitkomen
mijn komplimenten,ik ben wel geen fietser of velo rijder,maar hoop dat in de toekomst wel te worden
volg alvast alle ontwikkelingen op de voet,ook via jouw blog!

ben ook erg benieuw naar de eerste
info over de ERW banden!!

Succes met alle aktiviteiten

Gr,Henk

De Bobslee zei

Mooi dat jullie er uit gekomen zijn, dan kunnen we met een schone lei verder!

ERW wielen zien er zeker interessant uit, en als er meer verkocht gaan worden dan word de prijs wellicht ook nog wat interessanter.....(lees: naar beneden aangepast..)
Een goede wielset mag wat kosten, ze zijn een essentieel onderdeel van de fiets. Mijn racer staat ook op goede wielen, daar heb ik nooit spijt van gehad. De vorige fiets had ook zo'n set, die heeft op 5,5 jaar zelfs geen enkele keer onderhoud gehad!
De velomobielwielen zijn overigens ook prima, zeker met de E2 lagers zoals ik ze heb, ze lopen heerlijk licht!

Groeten, Adri.

beekie zei

gelukkig zijn jullie er uit gekomen wim
( hopelijk plaats je deze reactie )

velofan zei

Goed om te lezen!

Groet, Richard

Erwin zei

Hoi Wim,

Gelukkig. Ik word hier blij van!

Groet

Erwin en Tante Lies

Wijnandt zei

Heheh..., wat 'n opluchting :-)

Quezzzt zei

Gelukkig maar dat dit de uitkomst is van het conflict :-))

Maar er zal in de toekomst vast wel weer iemand zijn die wat enthousiaster zal zijn over een concurrerend artikel.

Ik hoop dat je dan het negatieve daarvan van je kunt laten afglijden ( een goed bedrijf/product lijdt geen schade van onterechte kritiek, rijders zijn intelligente mensen die zelf ook goede inschattingen kunnen maken) en waar mogelijk sommige kritiek zelfs kunt ombuigen tot iets positiefs. Bijvoorbeeld een iets solidere/minder vervormbare kap wordt kennelijk door meerdere rijders gewaardeerd. Dat zijn dingen, waarmee je iets zou kunnen mocht je dat willen.

Gratis aangebracht, in de vorm van kritiek van Wim waardoor je boos werd :-)))

Maar het is een gegeven, niemand en dan ook niemand vind het leuk kritiek te krijgen. Wat voor een cursus je ook hebt gehad om er mee om te gaan :-))

Unknown zei

Hoi Wim,

Heel erg goed resultaat!

Ik kan b.v. niet wachten op de ideeen over verbeteren stijfheid Quest.

Groet,
Henk-Jan

Klaas V. zei

Dag Wim,

Fijn dat je doorgaat met je testen, ontwikkelen van onderdelen en er over bloggen.

Wist je trouwens, dat je ook op ligfiets gebied mij op een idee hebt gebracht? Ik was op zoek naar een licht alternatief voor mijn (gestolen) spiegelreflex. Heb dus een Panasonic FZ1000 gekocht...

groeten, Klaas V.

L@R3NZ zei

Wim&Wim,

Bedankt voor deze oplossing, dit voelt weer goed!

Lorenz

Mark zei

Wat fijn om te horen dat jullie elkaar de hand gereikt hebben... Dank je wel Wim S en Wim H!

Groet

Mark / optima dolphin F-lite

Willem zei

Helemaal goed. Bedankt!

Mick zei

Blij toe, ik kan jullie beiden wel waarderen namelijk. Ik ben zelf kritisch maar probeer wel voorzichtig te zijn en zeker niet persoonlijk te worden.
Zo heb ik een stel Bebop pedalen gekocht en op de roets geprobeerd. Ze kwamen me daarop veel te vaak los.
Maar: A) Het waren 2dehands pedalen en plaatjes dus mogelijk verleten of de veer verslapt.
B) Ze worden op je site verkocht voor de (afgeveerde) velomobiel niet voor een ongeveerde Thys met lange boegspriet.
Ik besloot er dus gewoon niet over te bloggen, dat voorkomt misverstanden en bespaart me nog tijd ook ;-)
Mvg Mick